HOME    ABOUT    CONTACT    CATEGORIES    FACEBOOK    TUMBLR    TWITTER G    TWITTER R   

ANNA DELLO RUSSO    STYLE.COM    W    VOGUE    HARPER'S BAZAAR    ELLE    NUMÉRO    L'OFFICIEL    NYLON    DANSK    LUSH    GQ    THE ROOM   

10/17/2012

TOP 10 EBAY JEWELS


Gondoltam érdekes lenne összeálltani egy listát a (szerintem) legjobb ebay-en fellelhető, kifejezetten pénztárcakímélő bizsukból. Arra mindnekinek számítania kell, hogy fénykoruk a kopásig tarott időintervallumra vonatkozik, ami gyűrűk esetében már 4 alkalom után elkezdődhet, nyaláncoknál a lánc kopása a jellemező (főleg, ha túl melegben hordod), a karkötőknél viszont nem olyan vészes (én legalábbis  nem tapasztaltam).

Gyakran rámjön az ,,agyfasz" mikor meglátom, hogy a H&M-ben vagy a Zarában mennyi pénzt képesek elkérni egy olyan darabért amiből 100 detto ugyanolyan van fent a neten- természetesen az ár harmadáért. Pedig ha belegondolunk, a legtöbb max 3-4 dollárt ér- se kevesebbet, se többet.
Igyekeztem extrémebb és egyszerűbb darabokat is összeválogatni, amivel egy teljesen hétköznapi szettet is fel tudsz dobni, ha éppen nincs kedved a ruhákkal bajlódni.
Rendeléshez katt az ORDER! feliratra!

P.S.: Ha az adott termék aukciója netántán már végetért volna (a legtöbb esetben bidelős opciót találtam csak), akkor oda lesz írva, hogy SOLD, illetve ilyenkor újra indul a folyamat, alatta lehet látni a SEE SUGGESTIONS opció alatt általában ugyanannyiért, de az eladó nevére kattintva is böngészhettek.
Ha valamit nem értetek, írjatok nekem emailt!

~

STUDS STUDS STUDS.

1.SPIKE STUD STRETCHY BANGLE BRACELET






A 3 soros verzió a leggyakoribb manapság, de ha azt túl soknak találod, akkor 1 sorosokból is építkezhetsz. 



1-ROW ORDER!

2-ROWS ORDER!
CLASSIC 3 LINE ORDER! [ennél olcsóbban szerintem sehol nincs].




2. STUDDED CHAIN EARRING
szegecs szegeccsel, szegecses szegecses-szegeccsel and so on..
mivel a szegecsek idén mindenhol ,,trendik", így természetesen ez fülbevaló verziójára is igaz.
cheap one, go for it!

ORDER!


3. CROSS EARRING


 



Jó ideje mindig hordok magamon valami keresztes kiegészítőt: vagy a Topshopból megkaparintott pasi karkötőmet, vagy nyakláncot, valamit mindenképp. Ez pedig egyetlen kontrollálhatatlan hóbortomnak tudható be: menthetetlenül nagy Justice rajongó vagyok.
Azt viszont nem értem, hogy manapság miért kaptuk fel ennyire ezt a kereszt-trendet. 
Mindenesetre bejött,itt van és még nem hajlandó távozni. 
A Bershkaban például közel 2 ezer forintért már cross-os miniszoknyát is lehet venni (how creative).
Mindenestre óvatosan ezekkel a darabokkal- meg vannak számolva a napjaik az biztos.
Ha viszont semmiképpen sem tudsz meglenni a saját kereszted nélkül (ami elvileg mindenkinek megvan,haha) ezt a fülbevalót ajánlatos beszerezned.
 A szezonra pont ideális, és a pénztárcádnak sem igen fog fájni.

ORDER!


4. TASSELS EARRING


nem értem, de másoknak tetszik.
amen!

ORDER![BLACK]
ORDER![BLUE]
ORDER![ORANGE]
ORDER! [PURPLE,RED,YELLOW,PINK,LIGHT BLUE]


5. DOUBLE FINGER METAL RING: AS SEEN ON RIHANNA & MILEY CYRUS


Baromi jól néz ki ez a gyűrű és nagyon régóta agyalok rajta..
Koktélruhán kívül bármikor bármihez felvenném, és még akkor is hasznos, ha betámadnak az utcán. bang!




6. LEOPARD BANGLE

Annyira giccses és sok, hogy már jó.
Mikor először megláttam, rögtön a H&M x Versace Leoapard Collarra asszociáltam (lásd lejjebb), de rájöttem, hogy ez még jobban is tetszik, úgyhogy habozás nélkül berendeltem egyet.



H&M x Versace Leopard Collar


can't wait to see you baby!

ORDER!


TRIANGLES TRIANGLES TRIANGLES.

7. MULTICOLORED TRIANGLE NECKLACE



ORDER![GREEN]
ORDER![PINK]
ORDER![BLUE]


8. PINK TRIANGLE RING




ORDER!


9. BLACK SNAKE TRIANGLE EARRING



10. BRAID FEAT RHINESTONE


Abszolút szerelem, egyszerű de nagyszerű, csak ajánlani tudom!
Ez az a karkötő ami halmozva néz ki jól, úgyhogy bátran be lehet szerezni egy fazonból több színt!
Nagy gyűjtő vagyok, alig várom, hogy egy egész színpaletta sorakozzon a kezemen!

version#1 ORDER!
version#2 ORDER!
version#3 ORDER!
version#4 ORDER!


Roxi

4 comments:

  1. Szuper bejegyzés, pont most töltöttem fel a paypalom yaay

    ReplyDelete
  2. Arról nem írnál egy bejegyzést, hogy pontosan hogy működik ez az ebay-es, paypalos dolog ? *.*

    ReplyDelete