HOME    ABOUT    CONTACT    CATEGORIES    FACEBOOK    TUMBLR    TWITTER G    TWITTER R   

ANNA DELLO RUSSO    STYLE.COM    W    VOGUE    HARPER'S BAZAAR    ELLE    NUMÉRO    L'OFFICIEL    NYLON    DANSK    LUSH    GQ    THE ROOM   

11/06/2012

SEX&THE CITY

Mivel a Szex és New York amolyan Biblia a számomra és nem mellesleg ebből tanultam meg angolul is, mániákusan gyűjtöm az összes feliratos képet, amit fel lehet lelni róla. Több százra tettem szert az utóbbi időben, aminek hátterében több órányi kutatás és böngészés áll, ezért úgy gondoltam, ha van még rajtam kívül ilyen mániákus-fanatikus, megkönnyítem a helyzetét annyival, hogy közzéteszem őket. 
Íme a képek egy része - egy bejegyzésbe képtelen lettem volna bezsúfolni őket, így "apránként" fogom feltölteni őket Nektek.
 

No comments:

Post a Comment