HOME    ABOUT    CONTACT    CATEGORIES    FACEBOOK    TUMBLR    TWITTER G    TWITTER R   

ANNA DELLO RUSSO    STYLE.COM    W    VOGUE    HARPER'S BAZAAR    ELLE    NUMÉRO    L'OFFICIEL    NYLON    DANSK    LUSH    GQ    THE ROOM   

11/07/2012

CAVIAR MANICURE

Egyik barátnőmtől kaptam a tippet tegnap, hogy mindenképpen keressek rá a Caviar Manicure-re a neten, mert most ez az új hollywoodi-őrület, és baromi jól néz ki. Bevallom, egészen tegnapig nem is hallottam a dologról, mivel nem igazán vagyok otthon a beauty témában, de megfogadtam a tanácsát és rákerestem. Kisebb kutatómunka után rájöttem, hogy a trend kábé tavasz óta hordít az USA-ban (amivel én Hollywoodban érdekes módon nem találkoztam-whatever), a Ciate dobta piacra és azóta rendszeresen sold out az összes.
Azt kell, hogy mondjam, nagyon rég találkoztam olyan köröm-trenddel, ami ennyire bejött volna:a Caviar Manicure nevét értelemszerűen a kaviár után kapta: a körmökön elhelyezett kisebb bogyók ugyanis kísértetiesen úgy festenek, mintha kis ikrák lennének a körmödre applikálva. Tudom, így leírva ez elég bizarrul hangzik, de tényleg jól néz ki.



A "lakk" különlegessége, hogy nem csak körömre, hanem szájra és szemre is applikálható - körömfestés esetén átlátszó fedőlakkal kell fixálni és készen is van.
A dolog lényege: először felviszel egy színes lakkot (nem kell, hogy ugyanolyan márkájú legyen, mint a bogyós "lakk"), majd erre "szórod" rá a kaviár golyókat- fontos, hogy a lakk ilyenkor nem szabad, hogy teljesen száraz legyen, hiszen máskülönben nem tudna beletapadni. Így a színes lakk felvétele után nyugodtan szórd rá a golyókat.



Ujjbegyeddel ellenőrizd le, hogy megszáradt-e, majd az üveghez mellékelt kis tölcsér segítségével szórd vissza a megmaradt bogyókat- így nem pazarolsz és legközelebb is fel tudod majd használni.


Átlátszó lakkal fixáld, a száradási idő kb. 15, de inkább 20 perc.



A manikűr előnye, hogy tényleg gyorsan elkészíthető és egyedi körmöket varázsol. Hátránya viszont, hogy nem igazán tartós - a golyók közül könnyen elhullathatsz néhányat, valamint az ára sem alacsony: egy üveg minimum 18 fontba kerül.

TIPP: Hobby boltokban (például az Üllői úton) töredék áron tudsz mikrogyöngyöket vásárolni, amivel ugyanezt - legalábbis kísértetiesen hasonló hatást tudsz elérni.


A lakkokat INNEN szerezheted be, de a nagy érdeklődésre való tekintettel már a Sephora is piacra dobta,a beszerzéshez KATT!

Ha kedvet kaptál és kipróbálnád, de fogalmad sincs, hogyan kezdj hozzá, egy tutorial videót is kerestem számodra, ahol lépésről-lépésre megmutatják neked, hogyan készítheted el az áhított körömcsodákat!

Hajrá!

No comments:

Post a Comment